Iaşi Outdoors

August 18, 2012

Redwoods NP

Trece vremea, trece .. si eu nu mai apuc sa povestesc nimic aici. Nu ca ar fi asta cel mai important: macar am ce povesti. Dar sa trec direct la subiect.
Era pe la jumatatea lui iulie si nu mai tin minte din ce motiv s-a ajuns la organizarea asta, dar vroiam sa vad si Redwoods National Park, sigur dupa ce am fost in Sequoia, unde e cel mai mare, dar nu cel mai inalt, nici cel mai gras, nici cel mai batran copac. Ala cel mai batran de peste 4800 ani este pe aproape de Sequoia, in Inyo National Forest; dar nu e parc national, si e ascuns. Si cel mai inalt copac din lume e tinut secret acum, dar tot era mai interesant de mers in Redwoods.
Mult de condus si s-a nimerit sa fiu singurul sofer. Semi-sofer pentru ca nu am carnet de California si la viza mea ar trebui sa am, dar m-a ajutat Florin sa inchiriez si ii multumesc, nici prea mare riscul nu era, aveam si asigurare, si oricum aveam de gand sa conduc prudent ca intotdeauna. Am plecat de vineri, patru in total cu Laurentiu, Lucian si Andrei. N-am vrut sa conduc prea mult vineri pentru ca oricum sunt obosit dupa o zi de munca, ci sa campam cat mai rapid. Totusi am profitat de ocazie ca sa vedem si Point Reyes, pentru care am ocolit putin. Noaptea ne-a prins pe drun, intre caprioare, sconcsi, ratoni si alte animale (in ordinea asta). Am pus corturile intr-o localitate la marginea unui lac tarziu si am plecat devreme.


e vie!


dimineata

Ne-am plimbat dimineata inainte si inapoi pe la Point Reyes. Am vazut si elefanti de mare (specia de foci care cred ca ajunge la cea mai mare dimensiune), de la distanta, plus alte locuri in care nu fusesem inca. A fost ceata, dar a fost frumos. Ne-am intins cam mult.


cel mai vestic punct de pe cea mai vestica coasta


elefanti de mare („elephant seal„)

Somnoros deja am continuat sa conduc pana la Fort Ross, un alt „State Park”; obiectiv mai mult istoric.


Fort Ross

Muuuult dupa am ajuns, pe intuneric si obositi, dar cu bine si fara probleme cu masina sau condusul, in Redwoods National Park. Parcul se intinde pe o distanta mult mai mare, si are multe zone separate de vizitat. Sper ca am fost unde era mai important. Rezervasem o cazare la care am ajuns noaptea tarziu, asa ca ne-a luat ceva timp sa ne gasim locul (45) singuri. Am campat si la somn.


astia nu mi-au gresit numele macar


foci (albe)


eula


Laurent(z)iu

Acum hai rapid la Visitor Center. Aici aflam ce e mai important de vazut, si se incadreaza si in timpul nostru limitat. Iarasi, unele sunt cu limita si rezervari, dar gasim cate ceva. Facem doua ‘hike’-uri, un fel de alergari de maxim cateva ore prin paduri, in diferite zone, una mai mare si mai impadurita asa, alta pe langa un rau unde facem si o baie de cateva minute. Totul in fuga, apoi inapoi la masini.


eu la, putin mai artistic


fugind prin padure gigant


copacul care a fost cel mai inalt din lume, pentru un timp sau ceva de genul asta.

Pana sa intram cu adevarat iar la drum, am mai vizitat doi copaci prin care se poate trece cu masina, de mai mult timp. Primul are un aspect ceva mai natural, cel de-al doilea saracul pare mai tanar.

Cam asta a fost si deja a trecut peste o luna de atunci. Mai am si altele de povestit, asa ca mai treceti pe aici.

2 comentarii »

  1. Exact poza dintre trunchiuri in sus ! fain redwoodji, tre sa ajung si eu

    Comentariu de mihai — August 18, 2012 @ 8:08 am

  2. […] e iar o luna destul de buna, pe langa astea am si cele doua iesiri mai mari, Redwoods si Rainer. Tin minte insa ca dupa toate astea imi cam ajunsese cu iesirile, pentru ca au fost cam […]

    Pingback de Vara 2012 « Iaşi Outdoors — Noiembrie 12, 2012 @ 8:52 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

