Iaşi Outdoors

Iulie 10, 2012

Sequoia National Park

Am ajuns iar in Sequoia National Park dupa ce am mai fost acolo in 2010, acum cu ceva mai mult timp si doar pentru asta. Am fi mers in Yosemite, dar acolo rezervarile se fac mai greu si am fost acolo mai recent, asa ca alegerea nu a fost prea grea. Intre timp am mai trecut si prin Yosemite, asa ca sunt in urma tare cu postarile, asa ca o sa le trec mai rapid. Echia e formata acum din 4: Paul, Laurentiu, Lucian si Florin, o masina inchiriata si rezervarea facuta pe loc pentru traseul cu campare peste noapte undeva in parc .. decis la fata locului.
Am plecat vineri tarzior, ceea ce suntem insa nevoiti sa facem tot mai des, si am condus pana tarziu. Am inceput sa conduc si eu desi nu am carnet de California si nu e 100% ok, dar nici prea grav nu e. Am ajuns pe la 1-2 noaptea in parc si am campat in primul loc pe care l-am gasit cat de cat accesibil si aproape de drum. Pentru asta mi-am mai cumparat un cort, ceva mai serios si mai mare fata de cel cu care fusesem singur in Yosemite in martie, in conditii de iarna.


in ultima vreme ma joc tot mai mult cu aparatul si trepiedul noaptea,
deja pozele ziua nu mai sunt interesante


corturile mele😀


3 + 2 persoane


dupa mai putin de 3 ore de somn…

Evident dimineata dupa ce mai ajungem putin mai aproape ne oprim la primii sequoia mai mari care sunt langa sosea. Apoi facem o vizita pe fuga si pe la General Sherman, cel mai mare ca volum dintre toti, si alti cativa, grabindu-ne insa sa rezervam si sa planuim si hike-ul.


baietii cred initial ca arsurile de pe copaci sunt facute artifical..


General Sherman Tree


fiind mult mai putin aglomerat fata de tura trecuta, unii sar gardu’


filosofic


asta insa sigur nu a fost ars cu bricheta😀

Dupa ce vedem cei mai cei copaci, fugim la Visitor Center unde alegem un hike mediu ca distanta, pe care putem sa facem inca rezervare, luam permisul si dupa ce ne organizam ruscacii o luam la deal. Privelistea se deschide dupa ceva timp brusc, lasand sa se vada o vale imensa plina de stanci, prin care mergem restul zilei, trecand pe langa 3 lacuri. La ultimul campam, speriati de tantarii care sunt tot mai multi si violenti. Mie mi-e putin rau, si ramanem la corturi desi e doar 5 dupa-amiaza, mai putin Laurentiu care o ia la deal pentru un varf si mai mult peisaj.

Eu ma trezesc mai tarziu, si prind apusul dupa ce mancam ceva chiar gatit, apoi pe intuneric apare si Laureniu incantat de ce a vazut, desi nu e clar pe ce varf a ajuns e undeva la peste 3000m. Pleaca si tantarii care ne-au chinuit la maxim, la vreo jumatate de ora dupa intuneric.


Laurentiu venind la vale

Dimineata sunt iar tantari. Asa ca nu avem timp, stam mai mult in corturi pana ne facem curaj sa iesim, apoi ne organizam rapid afara si plecam la vale. Ajungem mai rapid la masini, probabil pentru ca nu facem pauze, dar facem o incercare exagerata de a urca pe o muchie care se dovedeste in final mult prea tehnica, si pe care pierdem totusi cam mult timp. Eu si Laurentiu facem si baie rapid intr-un lac, dupa care nu mai oprim deloc pana la masina.


tantarii


clar, pe acolo nu puteam trece!


o scurtam la vale prin boscheti


la iesirea din munti, dealurile sunt compet galbene si uscate, iar soselele intinse si perpendiculare.

Mai oprim doar pentru o masa copioasa, mult dupa care ajungem acasa pe la miezul noptii.

6 comentarii »

  1. Ah, ce-mi place de tine (ca şi de Mihai) că nu respecţi cărarea, hai prin boscheţi …

    Comentariu de Liliana — Iulie 10, 2012 @ 8:21 am

  2. Referitor la pozele de noapte:
    – fie le faci cu diafragma deschisa, ISO cat mai mare si un timp ~30 secunde, astfel incat sa prinzi stelele si Calea Lactee fara sa fie blurry
    – fie le faci cu un ISO mic si timp > 10 minute, pentru startrails
    Timpii tai ~2 minute rezulta in poze ce par miscate.

    Comentariu de Andrei — Iulie 10, 2012 @ 10:26 am

  3. Mersi, trebuie sa incerc..

    Comentariu de pauldiac — Iulie 10, 2012 @ 5:48 pm

  4. Eu cred ca si pozele din timpul zilei sunt interesante :p

    Comentariu de Monica R — Iulie 10, 2012 @ 9:53 pm

  5. […] ce am fost un weekend in Sequoia, ocolind Yosemite pentru a fugi de aglomeratie si complicatii la rezervari, la doar doua saptamani […]

    Pingback de Yosemite vara « Iaşi Outdoors — Iulie 11, 2012 @ 6:15 am

  6. […] iunie cel mai mult am fost intrerupt in doua weekenduri, unul in Sequoia si altul in […]

    Pingback de Vara 2012 « Iaşi Outdoors — Noiembrie 12, 2012 @ 8:52 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

