Iaşi Outdoors

Februarie 27, 2012

Vizita Adrian

Saptamana trecuta am avut primul vizitator, Adrian care a venit aici pentru niste interviuri, insa si-a extins perioada la vreo 10 zile, pentru un antrenament serios pe cursiera. Se intelege ca diferenta intre clima de aici si cea de acolo, mai ales la cum a fost vremea in Romania saptamanile trecute (zapada multa si frig extrem), au facut sa se merite pentru el un cantonament la asa mare distanta. Si-a inchiriat o cursiera full-carbon de top, iar eu m-am alaturat turelor lui cat am putut, mai ales in weekend. Dupa cum ma asteptam, nu am reusit sa-l conving sa bagam si altceva decat ture de cursiera, poate cu singura exceptie o relaxare pe plaja.


proaspat ajuns in California, Adrian imi testeaza putin MTB-uk

Joi am chiulit jumate de zi de la servici ca sa facem o prima tura impreuna, care a fost costal clasic. Tin sa mentionez (si o sa continuui in stilul asta), ca tura a avut doua catarari semnificatie: Old La Honda si Tunitas, iar pe prima am ajuns cu 3 minute inaintea lui Adrian (fenomen care nu se va mai repeta), iar la Tunitas oarecum impreuna, desi sprintul lui Adrian de pe ultimii cativa sute de metrii i-au dat un avantaj de vreo jumatate de minut.


Adrian termina si el (in sfarsit :P) Old La Honda

A urmat weekendul si a fost din fericire unul lung, luni fiind liber. Am facut ture sambata si luni, iar duminica mai mult relaxare.

Sambata am urcat Saratoga, sau Highway 9, pe ambele parti. Catarari lungi si destul de constante, pe langa asta si frigul ne-au cam obosit. Am apucat si sa filmez cu aparatul montat pe casca, dar nu am uploadat inca pentru ca sunt cam mari. La prima catarare am pierdut eu 2 minute, iar la a doua am ajuns deja la 5 minute dupa Adrian, la un timp de 30 – 40 minute aproximat per catarare.

Duminica ne-am relaxat, am mers putin la ocean cu masina, iar pe dupa-masa ne-am plimbat prin Stanford vreo ora. Adrian mi-a dat un challenge interesant, sa ajung la 50 km/h pe plat, in ambele directii ale unei sectiuni de drum, ca sa demonstrez ca pot prinde 50 km/h in conditii cel putin normale, practic eliminand ajutorul vantului sau pantei. Nu prea am reusit oficial, dar am fost destul de aproape; reusind un 49.6 km/h intr-o directie si 48 km/h la intors. Pot folosi scuza ca nu am avut destula distanta de rulaj, dar am de gand sa mai incerc asa ca nu bag scuze, cred ca nu va fi nevoie.

Luni am facut cea mai mare catarare din zona, pe care eu o mai facusem demult in 2010, Mount Diablo. Vreo 17 km aproape de ambele parti, pe care l-am facut noi : North Gate si South Gate, ambele de cate aparoape 1000 metri urcare, varful pe la 1180m. Am pierdut mult timp cu transportul pentru a ajunge acolo, nu e asa aproape de unde stau, dar s-a meritat. Clar cel mai solicitant din toate cele 3 zile ale mele si presupun ca si din toate alea lui Adrian. La urcarea pe ‘North Gate’ am ajuns dupa 3 minute iar la South dupa 4 minute, impreuna cu un mosnegut care s-a tinut o gramada de mine desi era pe MTB, surprinzator. Asta iarasi la timpi de urcare de peste o ora pe ambele parti. Vreamea a fost in schimb mult mai buna acum, iar in zilele urmatoare Adrian a prins chiar si 24 grade parca, timp in care insa eu imi faceam datoria la umbra monitoarelor.


pierdem putin directia si chiar si asfaltul


pe varful Mount Diablo, dupa prima urcare


la prima urcare am intrat intr-o strat de nori care a nu depaseau insa altitudinea varfului, asa ca am avut ceva peisaj sus, iar spre seara s-au retras norii si mai mult

Pentru mine nu au sens nici un fel de statistici totale, dar pentru Adrian ar fi asa:
10 zile consecutive : 836 km 12306 metri verticali, 35.61 ore de pedalat viteza medie 23.47 km/h.


la plecarea finala, sperand sa ne revedem cel tarziu in octombrie

O sa evit o perioada turele de cursiera cel putin, din motive multiple :p, dar weekendul viitor am o incercare indrazneata despre care nu va spun decat ca include in realizarea ei achizitionarea unui piolet. Sa ne auzim cu bine..

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

