Iaşi Outdoors

Februarie 13, 2012

Primele weekenduri din Februarie

Dupa ce in primele weekenduri din Ianuarie am avut destul de multa activitate, au urmat alte doua in care nu am facut prea multa miscare. Am fost ocupat cu mutatul. Partea buna e ca dupa toata lipsa asta acum am mai mult timp fiindca sunt mai aproape de servici si pierd mai putin timp pe transport.
Primul weekend l-am petrecut cu doua ture de bicla. Sambata, cursiera, vreo 80 km impreuna cu un coleg de servici. E fain ca sunt cativa care mai fac cursiera, si o sa mai organizam iesiri si impreuna. Dar, evident, nu am mai facut poze. Am mers desul de tare si am scos timpi buni. Duminica respectiva, Mountain Bike, mai mult cu gandul de a-mi folosi noul suport de pus camera foto pe casca. Am repetat un traseu ce-l facusem recent pe frig dar acum m-am simtit mult mai relaxat pe soare si caldura, si l-am facut mult mai complet, poate singura problema era ca eram obosit de la tura de cursiera de o zi inainte. vreo 80 km in total. Am facut poze si filme, dar mi se pare ca se misca mult prea tare camera la trepidatii, poate pentru ca e prea grea, si am sa mai incerc diferite metode ca sa o prind mai bine. Si ma plictiseste tot mai mult asfaltul pe care trebuie sa-l parcurg pe MTB ca sa ajung la poteca pe care vreau sa ma plimb de fapt..

A urmat o saptamana (cea care se incheie azi de fapt), in care din cauza anumitor responsabilitati de servici, trebuie sa stau pe acasa. Ture de bicla nu pot face, si nici n-am putut merge la sala de catarat. Apropo, am evoluat destul de mult la catarat si ca fapt difers am dat si trecut testul de filator, deci acum pot fila conform regulamentului si probabil o sa n-o sa mai fac doar bouldering..
Oricum saptamana asta nu am facut decat alergari. Astea se pot face oriunde fara stres, chiar in jurul sediului unde lucrez e o alee speciala. Marti si joi am facut cate 5 si respectiv 10 km pe banda, iar azi (duminca) am reusit sa dublez iarasi, ba chiar putin peste. Ma gandesc sa ma inscriu la un maraton pentru ca merge destul de bine si lejer, desi sigur ca mai e nevoie de multa pregatire si documentare. Orisicum, am reusit sa fac azi 22.7 km cu o viteza medie de 12.0 km/h pe plat, asfalt, si nu ma simt deloc atat de obosit ca dupa turele de bicla. Nu ma simt epuizat, per total, dar anumiti muschi ma dor foarte tare. Cred ca asa a fost si la pedalat la inceput te dor muschii care cedeaza primii, si nu resursele organismului per total.. oricum a fost frumos, mi-a placut.


la noi a venit primavara, sau mai bine zis nu a venit iarna, dar au inceput sa infloreasca copaci! (pe fundal noul apartament).

frumos si liber, dar sper sa gasesc locuri de alergat fara asfalt

Cam asa a mai trecut o luna. Ce urmeaza .. pentru inceput o vizita din partea lui Adrian de vreo 10 zile, presupun ca multe trasee de cursiera impreuna cu el. L-am rugat sa-mi aduca bocancii de iarna din Romania, sper ca zapada sa mai tina putin in muntii mari, si sa prind un Yosemite de iarna. Nu e deloc asa usor de organizat pe cat ar trebui, dar sper..

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

