Iaşi Outdoors

Decembrie 20, 2011

Black Mountain

Filed under: biciclete, dealuri, iarna, munte, poze, soare — Etichete:, , , , , , , — pauldiac @ 7:05 am

Cu toate ca mountain bike -ul comandat cu multe saptamani inainte a ajuns deja de vreo doua saptamani, de-abia weekendul asta am apucat sa-l testez cu adevarat. Si totodata am testat si existenta drumurilor neasfaltate in zona, si din fericire am gasit destule si primul ales a fost chiar frumos si solicitant.
La inceput am urcat ‘Black Mountain’ dupa cum e planificat intr-o carte cu traseele de mountain-bike din zona, pe sosea si asfalt dar ajuns ca altitudine aproape de varf, au inceput sa apara si cararile neasfaltate, ‘trails’. Am deviat putin de la traseul normal tocmai cu scopul asta, apoi am ajuns in punctul cel mai inalt la distanta chiar destul de mare de orice sosea, si m-am bucurat de un peisaj diferit decat cele pe care le mai vazusem. Mai spectaculoasa a fost coborarea pe carare, prima parte la soare si mai abrupta, apoi pe langa un rau si in padure, intalnind alti oameni la trekking sau tot cu mountainbike-uri. Ajuns jos m-am intalnit cu un prieten Ionut care era planificat sa vina mai tarziu si sa urcam iarasi impreuna, si asa am si facut. Sa urc a doua oara si pe drum neasfaltat a fost deja mai greu, si neobisnuit cu pedale normale am ajuns destul de obosit.
Cam asa a fost prima tura de MTB de aici, in care am descoperit cu adevarat bicicleta si potentialul de trasee de mtb din zona, si am fost placut impresionat. Sper sa nu fi fost o alergere proasta bicla fara suspensie pe spate, majoritatea cu care m-am intalnit pe traseu aveau full-suspension.
Cu siguranta insa vor urma multe trasee in zona cu mtb, mai ales ca asta a fost doar cel mai aproape din zona, ales dintr-o lista de peste 50 de trasee din carte. Si sper ca in general sa le pot combina cate 2 de-odata.

Traseu Garmin
Traseu Strava

acum faceti cunostinta cu noua bicicleta, a 6-a pe care o cumpar, dupa tot atatia ani de cand m-am apucat sa pedalez 🙂


in varful muntelui


in varf pentru a 2-a oara

5 comentarii »

  1. Arata super fain bicla, don’t worry about the hardtail, cum ziceam, din ce stiu eu e de fitze suspensia pe spate daca nu esti downhillist hardcore. Nu o pregatesti pt SPD-uri ? Si unde e poza cu mountain lion-ul ?

    Comentariu de mihai — Decembrie 20, 2011 @ 11:29 am

  2. O sa-mi iau si pedale speciale in curand, dar n-am vrut sa ma grabesc ca sa am mai mult timp de gandire de care si cum imi iau. Si cred ca o sa-mi iau si papuci totodata. Nah tura asta a implicat si donwhill oarecum, adica daca urci trebuie sa si cobori, ce-i drept pe carare e destul de acceptabil si asa. Oricum e super-frumos.
    Mountain lionul cu care m-am intalnit n-am reusit sa-l pozez, oricum destul de clar ca era un pui. Fugea de mine pe carare si apoi se oprea, cum ma apropiam iar fugea oleaca si se oprea .. n-am avut cum sa-l prind in poza ca tot vroiam sa fiu aproape si pana la urma a fugit in tufisuri 😛

    Comentariu de pauldiac — Decembrie 20, 2011 @ 8:19 pm

  3. Poate era alt soi de matza ..
    Spuneam downhill ca sport specific, nu ca down hill ca si coborarea de pe deal 😛

    Comentariu de Mihai Diac — Decembrie 21, 2011 @ 2:02 pm

  4. Da, e posibil sa fi fost alta matza. Desi nu prea vad altele aici, http://santaclaritaguide.com/Wildlife.html

    Da, totusi nu stiu daca astia aveau toti suspensii pe spate, m-am gandit si eu. Oricum pare ca a fost ok si cu bicla mea, daca e carare imi imaginez ca o sa mearga

    Comentariu de pauldiac — Decembrie 21, 2011 @ 6:25 pm

  5. […] de unde am inceput tura trecuta Like this:LikeBe the first to like this post. Lasă un […]

    Pingback de Saratoga & Long Ridge « Iaşi Outdoors — Ianuarie 5, 2012 @ 8:41 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

