Iaşi Outdoors

Decembrie 2, 2011

Costal Clasic, Extins

Pentru ca tot nu mai apuc sa scriu despre tura asta si nici acum parca nu am timpul necesar, recurg la metoda de a scrie pe scurt cum a fost. Al 3-lea weekend de cand sunt aici si deja am facut prima tura sigur, am vrut sa fie putin mai lunga si grea dar tot aproape de casa, fara complicatii cu transportul.
Asa ca tot cum mi-a recomandat tot Adrian, ma facut traseul de weekendul trecut, dar extins, a se observa harta. Desi nu am mai plecat devreme, ceata care era aici la plecare m-a facut sa ma gandesc putin, insa nu sa renunt. Stiam oricum ca e posibil si probabil sa se faca mai bine. Asa ca m-am dus. Am mers destul de bine pana la Old La Honda, catarare pe care am vrut sa-mi bat recordul de tura trecuta dar nu am reusit, fiind totusi la limita. Apoi am coborat rapid multii in partea cealata, dinspre ocean, insa tocmai cand sa incep urmatoare catarare (care face traseul sa fie extins), am facut pana pe spate. Si mi-am si stricat doua camere, pentru ca n-am verificat la prima cauciucul. Toti cicisti care trec se opresc sa te intrebe daca ai nevoie de ceva aici, si sunt destul de multi. A urmat apoi inca o catarare, la care deja am mers mai slabut, apoi am revenit la traseul pe care-l mai stiam, am continat in paralel cu tarmul o bucata buna, dealuri mici dar obositoate, astfel incat am intrat in Tunitas, cea mai mare catarare destul de obosit. Dar am facut-o si pe asta fara probleme si apoi am coborat spre casa. Aproape de oras insa am mai facut o pana, si ramas fara camere de rezerva am apelat la ajutorul altor biciclisti care mi-au dat un petic smecher. Pe urma am ajuns rapid si multumit acasa. A doua zi mi-am luat cauciuc nou destul de bun pentru roata pe spate.
O tura faina si mai serioasa deja de 121 km. Urmeaza de acum sper si ture de MTB, pentru ca tocmai mi-am comandat unul pe care de-abia il astept.

Traseu garmin

Traseu Strava

si poze :


la intrarea in Old La Honda


si la final


O oarecare ‘extorsiune’ de la traseu


prima pana, gata amele camere de rezerva


recumbent ‘aerodinamic’. baietii asta m-au intrecut tare pe plat dupa


putina vedere la ocean pe traseul asta

1 comentariu »

  1. […] doar ca am facut record pe prima catarare cum imi doream. A fost pentru mine a doua parcurgere (prima am facut-o singur in decembrie); a traseului cunoscut sub numele de “Costal Clasic”, in […]

    Pingback de Costal clasic extins « Iaşi Outdoors — Aprilie 6, 2012 @ 6:29 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

