Iaşi Outdoors

Noiembrie 16, 2011

Old la Honda

Filed under: biciclete, dealuri, poze, toamna — Etichete:, , , , , , , — pauldiac @ 7:44 am

Departe de a fi o tura importanta din punct de vedere a numarului de kilometrii sau ceva similar (sportiv), va povestesc despre primul traseu, facut de cand am revenit in California. In primul rand, m-am intors aici pentru o perioada de timp nedeterminata, un job full-time in IT, oferta primita dupa intenrship-ul pe care l-am facut in vara 2010, cand am povestit tot aici pe blog despte zone ‘exotice’ cum ar fi Yosemite, tura de bilca pe la Oceanul Pacific, si Death Valley. Sper cat timp stau aici sa fac ture in locurile astea si altele noi, fiind foarte multe de vazut; si sa am timp sa le si postez. Momentan ma lupt cu o acomodare mai dura decat m-as fi asteptat, din diferite puncte de vedere.

Dar tocmai pentru a ma acomoda mai usor si pentru ca am avut si cu cine sa ma plimb, am facut sambata (la o aproape doua saptamani de la sosire), un traseu de vreo 80 km cu bicicleta. Care bicicleta? Simplu, tot aia.. din Romania. Am reusit cu mult noroc sa o aduc aici pe avion fara sa platesc nimic special pentru ea, dar in general se plateste cam 300$. Daniel, cu care mai facusem ceva trasee in vara 2010 a avut si el chef de un traseu si a fost dragut si a venit el la mine, sa facem pe aici. Adrian ne-a sugerat traseul potrivit : Old La Honda, un traseu care se termina cu o catarare destul de faina. Am avut si vreme destul de buna, dar din pacate nu asa insorita ca unele zile care inca mai sunt pe aici (inca se mai ajunge la 20 grade Celsius in noiembrie). Am intalnit multi biciclisti, dupa cum ma asteptam, si am ajuns la Skline, o sosea care traverseaza creasta muntilor Santa Cruz (care separa Silicon Valley de Oceanul Pacific).
Oricum, pentru ca dupa cum va dati seama sunt foarte ocupat zilele astea, o sa trec direct la poze si traseul GPS, spunand doar ca nu s-a mers in forta, si nici nu era asta ideea. Speram ca urmeaza lucruri tot mai interesante, dar inca nu ma gandesc la ture de nici un fel.


Daniel, la prima pauza


Skyline directia spre sud


Skyline spre nord


Daniel mai obosit ..

Si, in final : traseu GPS pe Garmin , pur informativ, pentru ca ne-am cam ratacit pe acolo.


Si ceva nou, pe strava.com. Strava e un site interesant care face o gramada de statistici despre catararile dintr-un traseu, si nu numai.

1 comentariu »

  1. „Am avut si vreme destul de buna, dar din pacate nu asa insorita ca unele zile”
    nu mai e ca-n alti ani🙂

    Comentariu de Vlad Manea (@vladmanea) — Noiembrie 16, 2011 @ 10:02 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

