Iaşi Outdoors

Octombrie 24, 2011

Up Hill Contest

Nu-mi imaginam ca ultima tura de biciclete inainte de plecarea mea sa fie chiar un concurs. Dar asa s-a potrivit sezonul care e pe sfarsite, si concursul „Up Hill Contest” e organizat de Hai Pe Munte pentru prima editie chiar cu scopul unei iesiri frumoase, de socializare dar si cronometrare, prin care sa starbatorim sfarsitul sezonului. Am incercat sa conving sa vina mai multi participanti, dar pana la urma am fost doar eu, Adrian, TVA si VMA, dar bineinteles si alti cunoscuti care au umplut podiumul la final. In final vreo 45 participanti.
A fost putin cam ud pe jos, noi nu prea aveam pregatit decat un MTB imprumutat la misto, totusi am participat si ne-am distrat. Eu si Adrian am reusit si sa terminam fara sa oprim, si sa trecem de prima mansa (pentru care trebuia sa urci partia de schi din Iasi in mai putin de 5 minute), iar apoi am incercat sa mai schimbam bicicleta dar nu ne-a ajutat prea mult (decat pe mine, dar cu doar 2 secunde :P). Adrian a terminat in 3:20 minute iar eu in 3:27, best of dintre cele doua incercari. Nici TVA si VMA nu au abandonat chiar, au ajuns si ei sus dar au fost nevoiti sa opreasca pentru ca n-au putut sa-si tina echilibrul.
Apoi a urmat un vin fiert, mancare buna din partea organizatorilor, muzica si bineinteles premiere. Pe podium au fost aproape in totalitate prieteni cu care facem ture de sosea.

Rezultate

Poze HPM

Traseu inregistrat de mine, inclusiv coborarea

From Up The Hll

numerele de la stanga la dreapta : Paul, Sica, TVA (VMA a fost 22)


eu, prima mansa


aproape de finish


sica


VMA (care nu a abandonat :D)


TVA, din pacate cu prea multe opriri


Adrian (procycler), locul 2


eu la al 2-lea start, cu alta bicicleta


eu, mansa 2


masa de dupa


top 3 (locul 3-4 la egalitate)


VMA bucuros si cu diploma

In final a fost distractiv dar am si invatat ca o panta atat de abrupta iti poate pune multe probleme de echilibru, mai ales daca nu ai bicicleta pregatita si e ud / noroi. Si cum am de gand sa-mi cumpar MTB nou in viitorul apropiat, dar nu in Romania din pacate, a fost o experienta utila si pentru asta.

2 comentarii »

  1. […] editia a 3-a a Up Hill Contest Iasi depaseste iar pe cea precedenta. Eu mai participasem in 2011, cu putin inainte sa plec in California pentru o perioada mai mare, iar in 2012 eram inca acolo. Up […]

    Pingback de Alte competitii 2013 | Iaşi Outdoors — August 11, 2014 @ 7:25 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

