Iaşi Outdoors

Iunie 10, 2011

Intalnirea cu turul Romaniei

Am fost saptamana asta cu bicicletele pe European, pentru a ne intalni cu participanii la Turul Romaniei. Turul anul acesta a fost organizat mai bine ca in alti ani, din ce am auzit, au avut si elicopter. Au fost si doi participanti din Iasi pe care am vrut in mod special sa ii sustinem (Florin si Constantin din echipa Mazicon).
Am plecat pe la ora 14 din Iasi, 6 baieti cu cursiere, si am ajuns la Targu Frumos in mai putin de o ora jumatate, si cel putin la dus ne-am simtit toti bine (in forma). Acolo am fost surprinsi prea rapid de primii evadati, pe care i-am vazut bine dar de-abia am avut timp sa intoarcem. Ne-am asezat pe un deal apoi si am vazut si plutonul mare si masinile de asistenta apoi aglomeratie pana au trecut si cele oprite.
Ne-am intalnit si cu cei care venisera cu MTB, plecati cu cateva ore inaintea noastra. Am mers putin impreuna cu ei, in total aproape 15 apoi ne-am separat pe nesimtite, din pacate si eu de primii ‘evadati’ de-ai nostrii pe care n-am putut sa-i ajung desi trageam din greu, pana cand nu m-au asteptat ei putin. Am facut si ocolisul pana in Dumesti, pentru a avea parte si de putin deal. Am ajuns obosit tare acasa, mai ales pentru ca nu a fost o distanta prea mare dar se pare ca baietii au mai multa strategie si rezistenta ca mine ..

Traseu

From Turu Romaniei 2011


evadatii


plutonul

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

