Iaşi Outdoors

Martie 19, 2011

Primul Sculeni 2011

Desi nu a fost chiar primul Sculeni anul acesta, pentru nici unul dintre noi, am vrut sa merg la iesirea asta pentru ca este chiar prima iesire cu noile biciclete pentru Tva si mai ales Adrian. Noua cursiera a lui Adrian de 8.41 kg s-a comportat excelent si nici Cube-ul lui Tva nu e mai prejos, la o greutate de 8.71 kg. Din noi trei am ramas deja cel cu bicicleta cea mai proasta / grea, la 9.2 kg aproximativ.
Se pare ca va fi un sezon plin si de ture de sosea, pentru baieti dar si pentru mine. La Sculeni-ul asta am mers bine dar ca la inceput de sezon cu o medie de peste 28 km/h desi vantul a fost puternic.

From Primul Sculeni 2011

2 comentarii »

  1. Da, frumos baieti. Ce pot sa zic, asta a fost asa o tura de burghezi.
    S-a aflat pana la urma cat a fost transportul la bicla lu Adrian?

    Comentariu de titus — Martie 21, 2011 @ 12:24 am

  2. Nu, Adrian inca tine secret. Am incercat si cu cautare binara si n-am reusit

    Comentariu de pauldiac — Martie 21, 2011 @ 12:26 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

