Iaşi Outdoors

Octombrie 10, 2010

Back to school

Filed under: biciclete, dealuri, iasioutdoors, poze, toamna — Etichete:, , , , , , , , — pauldiac @ 11:29 am

In sfarsit, m-am intors. M-am revazut cu majoritatea oamenilor cu care aveam de gand, am inceput facultatea, am vazut deja ploaie aici de zeci de ori cat toata vara in California, si frig .. Nu am lasat mult timp sa treaca si am facut si tura de bun-venit, care datorita vremii cam friguroase a fost scurta, vreo 70 km. Celebrul Sculeni si ceva de aproape, dar nou : satul Rediu. Acolo pantele mai abrupte decat ma asteptam sa fie m-au stors complet si am ajuns acasa foarte obosit, ca dupa o tura mult mai lunga. Mi se facuse dor de oameni, de sate, de vii si lanuri de porumb cum sunt pe la noi; de nori si chiar frig. Acum le-am avut din plin.
Se cam termina insa sezonul de ciclism, sper ca nu chiar atat de rapid si voi mai apuca, daca insa iarna se asterne mai rapid ca in alti ani ma voi bucura de ea dincolo, in mult asteptatul sezon al turelor de munte de iarna.

From Sculeni Rediu

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

