Iaşi Outdoors

Septembrie 30, 2010

California

A venit timpul sa ma intorc si acasa, cam in doua zile imi incep lunga calatorie spre Romania. Fac un scurt bilant a ceea ce am facut aici din punct de vedere oarecum turistic in cele 14 saptamani dar mai ales tot atatea weekenduri petrecute aici.

Am inceput prin o serie de ture de ciclism, in care initial am mers pe aproape si singur, apoi la distante mai mari impreuna cu Vlad si frati si prieteni de-ai lui. Uneori am format chiar grup destul de mare. Am vizitat tot pe la inceput pentru prima oara si orasul San Francisco si am mers si cu plutonul unui club local intr-o cursa rapida.

Pacific Ocean
Mount Hamilton
San Francisco
Skyline
Lake Tahoe
PenVelo ride
Mount Diablo

Apoi am ajuns in Yosemite. Am fost asa impresionat ca n-am putut sa nu revin, in ciuda eforturilor depuse uneori de a ajunge acolo, si inca de doua ori.

3 days Yosemite
Mount Hamilton2

Intre timp am cunoscut si alte grupuri si am inceput sa merg si cu masina, parcurgand astfel distante mai mari ceea ce aducea posibilitatea sa vad mai multe locuri frumoase.

Big Sur & Point Reyes
Mount Lyell
Mount Dana

Iar la final cireasa de pe tort a fost o excursie in parcurile nationale Seqouia si Death Valley, unde am ajuns sa conduc mult mai mult decat ar fi fost probabil indicat la experienta mea. Am vazut si o sala de catarat impresionanta aici.

Sequoia si Death Valley
Planet Granite

Am parcurs aproape 2000 km pe bicicleta. Acum caut sa o vand, desi efortul celor 2 mii dar si locurile frumoase pe care le-am vazut impreuna m-au facut sa ma atasez sentimental😛. Am facut cel putin 4 trasee de hiking interesante. Iar acum cred ca as fi putut face mult mai mult.

From California overall

California


Bay area


Yosemite. Rosu – cliclism, Albastru – hiking


Lake Tahoe

Inca de la plecare ma gandeam cum vor fi excursiile de aici, in comparatie cu ce am pierdut, daca as fi stat in Romania. In primul rand aici nu am avut un grup atat de bine format, sau atat de nebun incat sa mearga totdeauna si pana la capat cu mine, desi unii s-au acomodat rapid si sper ca nu au regretat. Muntii de aici, impreuna cu tot mediul ce include clima, posibilitatile oferite de diferitele organizatii de care depinde un turist, sunt mult diferite de cele de acasa. E mai important dar si mai usor sa ai masina, distantele sunt mai mari iar transportul public probabil din lipsa de clienti nu prea face fata.

Ceea ce a fost insa cel mai important pentru mine si anume peisajele pe care le-am vazut aici, pot spune ca mi-au parut mai grandioase si desi mai secetoase, mult mai frumoase decat cele din muntii din Romania. Iar cele ce ma asteapta acasa sunt mai verzi, mai primitoare si desi de dimensiuni mai reduse, mult mai frumoase decat cele din California.

Sunt recunoscator pentru ocazia pe care am avut-o, de a vizita mai mult si mai in detaliu decat ar fi posibil intr-o scurta vacanta doar turistica.

1 comentariu »

  1. In final am reusit sa vand bicicleta cumparata cu 835$ cu 477$ fix, dar ca sa o aduc pana in tara ar fi costat inca 300$ si aici nu prea face peste 700$.

    Comentariu de pauldiac — Octombrie 10, 2010 @ 11:34 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

