Iaşi Outdoors

Septembrie 29, 2010

Planet Granite in Sunnyvale

Ce-mi propusesem si pentru ultimul weekend aici, ceva mai scurt si linistit, am apucat in final sa vad.
Planet Granite sunt 3 sali de catarat din silicon valley sau bay area, evident cu toate dotarile necesare. Cea mai aproape de mine e si cea mai mare, si cu ratingul cel mai bun. Ce puteam sa-mi doresc mai mult, probabil sa fiu putin mai antrenat sau in stare de a parcurge mai multe trasee dar oricum am mers mai mult ca in vizita. N-am avut acces la zona de escalada pentru ca trebuia sa trec un test de filat ce includea si cunostinte despre comenzi, iar mergand duminica la sfarsitul programului nici lectii nu se mai tineau. Mi-au ajuns insa zonele de bouldering. E chiar impresionant de mare, dotata cu tot ce-ti trece prin cap (aparate gimnastica / greutati / sauna / dusuri evident) si destul de aglomerat. Traseele de bouldering sunt notate crescator dupa dificultate de la V0, V1 .. pana la V9, eu reusind sa fac un singur V3 maxim.

From Planet Granite

am fost politicosi si am lasat-o pe Camelia prima


Radu si eu


traseul mov care m-a fascinat. n-am reusit sa-l fac

1 comentariu »

  1. […] Sequoia si Death Valley Planet Granite […]

    Pingback de California « Iaşi Outdoors — Septembrie 30, 2010 @ 6:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

