Iaşi Outdoors

Iulie 31, 2010

First Tuesday Penvelo ride

Marti am participat la primul meu „eveniment” de ciclism, organizat de un club local: Peninsula Velo. Aflasem de la colegi de munca de el, si am mers impreuna 5 de la servici, plecand pe la ora 17:10. La ora 18:00 se dadea startul la o distanta de vreo 15 mile, pana la care n-am mai ajuns la timp din cauza unei pene dar am prins baietii venind spre noi, dupa cum era orientarea. Prima senzatie pe care am avut-o mergand cu „plutonul” de vreo 25-30 cursiere a fost deosebita, se mergea foarte rapid si toata lumea avea biciclete si echipament profesionist. Se auzea puternic vajaitul rotilor. S-au format doua randuri, iar eu am ramas pe la urma cu colegii de munca, ca dupa cativa kilometri sa-mi dau seama prea tarziu ca ne-am despartit de grupul din fata.
Am mai mers putin asa si m-am gandit sa incerc sa prind plutonul din urma, deoarece puteam sa cresc ritmul putin. Putin nu a fost de-ajuns, si am ajuns foarte greu plutonul din spate la o intersectie, mergand singur cu o medie de peste 37 km/h pana la pluton. Split 2 e distanta parcursa cu grupul si revenirea mea, iar la Split 3 deja ma tai de pluton pentru a doua oara, de data asta definitiv. Mi-am gasit un partenter care sa mearga cu aceeasi viteza ca mine si am ajuns la destinatie in final, insa n-am mai intalnit pe nimeni din grupul initial. Zona pe care s-a facut „plimbarea” asta e plina de ciclisti, majoritatea cu echipament profesionist, si pe langa zecile de biciclete intalnite ne-am mai intersectat cu un grup mare de la alt club.
Intoarcerea la firma am facut-o singur, ratacindu-ma la final desi pe gps aveam doar directia spre destinatie, a se vedea traseul. 91 km realizati intr-un ritm alert (3h:30min total / 3h:16min pedalat si avg spd 27.85 km/h) dar si dupa o zi plina de lucru, au adus destule elemente de noutate experietei. Sunt bucuros ca aici gasesc multi biciclisti, ca sunt organizati in cluburi si mai ales ca nu putini ajung la performante bune.
Tura asta de marti are loc saptamanal, alaturi de alte ture joi sambata si duminca, cea de marti fiind cea mai rapida. Vreau sa merg la cea de sambata care e mai inceata, sa o termin fara sa raman in urma iar apoi poate ma gandesc sa mai incerc cea de marti … dar pentru viitorul apropiat am alte planuri.

3 comentarii »

  1. Poate gasesti un pluton suficient de obosit incat sa-ti permita sa mai faci si poze cat mergi😛.

    Brava drace, abea astept Yosemite. Cred ca din pct de vedere al naturii, este locul din lume pe care mi-ar placea cel mai mult sa-l vad. Pana atunci, fa boze bre !🙂

    Comentariu de Mihai Diac — August 3, 2010 @ 7:05 am

  2. Da la tura asta am plecat fara aparat si oricum nu e cazu sa iei aparat cu tine, ca baietii chiar merg la maxim si e periculos din mers la viteza aia sa pozezi.. poze postul urmator😛

    Comentariu de pauldiac — August 3, 2010 @ 7:07 am

  3. […] Ocean Mount Hamilton San Francisco Skyline Lake Tahoe PenVelo ride Mount […]

    Pingback de California « Iaşi Outdoors — Septembrie 30, 2010 @ 6:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

