Iaşi Outdoors

Iulie 19, 2010

Skyline

Skyline Blvd e o sosea mai mult care merge pe linia muntilor ce separa silicon valley de oceanul Pacific. Acum doua saptamani am trecut perpendicular pe ea in traseul meu pana la ocean, iar acum am vrut sa o traversez si de-a lungul, in mare parte din lungimea ei interesanta. Creasta ajunge la o altitudine 800 metri, si pe unde am fost eu n-am gasit pante foarte abrupte de-a lungul ei, insa am acumulat destul de multa altitudine, vreo 1600 metri. Prima parte, dupa ce am urcat a fost mai frumoasa deoarece distante mari din sosea erau sub umbra copacilor.

From Skyline


protectia animalelor?


animal salbatic

Traseul a fost pentru prima data mai scurt decat asteptarile, ce-i drept la plecare nu stiam pe unde voi face „intoarcerea”.

2 comentarii »

  1. poate filmezi si o veverita

    Comentariu de sica — Iulie 20, 2010 @ 6:18 pm

  2. […] Ocean Mount Hamilton San Francisco Skyline Lake Tahoe PenVelo ride Mount […]

    Pingback de California « Iaşi Outdoors — Septembrie 30, 2010 @ 6:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

