Iaşi Outdoors

Mai 1, 2010

Terlano – Meltina

Pentru ieri imi ramasese ca principal obiectiv ce nu reusisem cu o zi inainte, si fiindca am avut timp si de odihna, ca in ultimele zile, am facut Meltina.

Cum ma asteptam pana la Terlano am ajuns rapid pe pista de biciclete, iar de acolo am gasit usor intrarea in soseaua care urca la Meltina, care se vede prin cateva locuri pe versant si arata amenintator, precum si profilul real. Cum nu eram totusi fresh, si panta e destul de abrupta, am behait destul de mult pana sus, facut multe pauze, si am transpirat cred mai mult ca niciodata, imi storceam casca. Sus panta se opreste inainte de intrarea in localitate, se coboara putin, in final ajung si la intrarea in Meltina.

From Italia 2010 zi 14


Terlano


Terlano mai mic

De acolo pana la Avelengo de unde urma sa cobor pe unde am urcat la Merano 2000, traseul urca si coboara continuu trecand prin mai multe vai, localitati mici si risipite, e frumos dar fiecare panta mai abrupta ma chiuie tot mai mult. Imi gasesc cu greu apa intr-un paraias pana la care escaladez cu spd-urile🙂. In final ajung si in Avelengo si dupa inca un tunel dau in intersectia cunoscuta, de la care cobor pana la intrarea in Merano cu o viteza medie de 51 km/h dar fara sa mai depasesc 65.

Scurt, nici 5 ore si 63 kilometri si 1500 metri urcati dar totusi dar foarte obositor pe urcari, penultimul traseu.

2 comentarii »

  1. Ce frumos!

    Comentariu de Iulian — Mai 1, 2010 @ 4:48 pm

  2. […] doi mendola meltina juval Possibly related posts: (automatically generated)Ne-am MutatSymphonieAtentie!! E […]

    Pingback de Vacanta in aprilie « Blogul grupei 3B – NECENZURAT — Mai 5, 2010 @ 11:50 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

