Iaşi Outdoors

Aprilie 24, 2010

Merano – Trafoi (Stelvio)

A 3-a zi in Italia fac pauza, ieri nu m-am simtit foarte bine pe bicla desi nu am facut un traseu deosebit de lung sau greu. Merano – Stelvio, cam 80 km X 2, ar fi fost daca pasul Stelvio ar fi fost deschis. Trafoi este ultima localitate dinainte de pas, pana la care e de urcat doar 10 kilometri din cei 25 si evident cei cu panta mai usoara. Pana acolo era deschis, pana acolo am mers. Distanta totala a turei dus-intors iese astfel 125 km. Urcatul a fost usor, ce mi-a venit mie mai greu a fost sa ajung pana acolo pentru ca pe la jumatatea drumului ma simteam fara energie / chef si am inceput sa pierd si drumul.
Pana la baza pasului este pista ciclabila care duce la pasul Resia, insa printre livezile de meri prin care trece continuu traseul pista se aseamana prea mult cu alte drumulete asfaltate iar marcajele lipsesc uneori. Oricum, cel putin in prima parte, am fost surprins de pista care era mai lata mai neteda si mai libera decat ma asteptam. La dus o bucata destul de mare la final am mers pe sosea. La intors am gasit si o bucata de pista neasfaltata insa nu a pus probleme, si apoi a devenit si mult mai circulata. Alt aspect pozitiv e ca in 90% din traseu e la distanta foarte mare de sosea.

track 1 + track 2

From Italia 2010 zi 7

iesirea din Merano


primul contact cu pista de biciclisti


La baza pasului


In Trafoi la 1510 m


da, e inchis


zona faina pe care am ratat-o la dus, pe care pista nu e asfaltata

4 comentarii »

  1. din poze se pare că ar merge totuși pasul … cu echipa de curling în fața ta 😛

    Comentariu de titus — Aprilie 25, 2010 @ 9:49 pm

  2. pasu urca pe culoarul ala de avalansa futere, still rodnei, fata nordica ? 😀

    Comentariu de Mihai Diac — Aprilie 26, 2010 @ 11:24 am

  3. Da, cred ca urca fix pe acolo si de-aia e inchis : http://en.wikipedia.org/wiki/File:Stelvio.jpg

    Din pacate am aflat ca si Gavia e inchis acum, cred ca nu pot sa ajung la peste 2300

    Comentariu de pauldiac — Aprilie 27, 2010 @ 9:49 am

  4. […] merano-trafoi-stelvio […]

    Pingback de Vacanta in aprilie « Blogul grupei 3B – NECENZURAT — Aprilie 27, 2010 @ 11:21 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

