Iaşi Outdoors

Aprilie 22, 2010

Merano 2000

In sfarsit, dupa 4 zile de asteptare in Otopeni sa poata pleca avionul, din care doar una am putut face un traseu in Romania, am ajuns in Italia si pentru prima zi am ales in final catararea asta: Merano 2000, fiind foarte aproape: ea incepe in fata cazarii. Sunt de urcat 1310 metri pe o distanta de 16 km deci o panta medie 8.2% cu mult mai mare decat orice facusem pana acum, pentru o distanta asa mare. Asta chiar s-a simtit la urcat, nu cred ca as fi putut face toata distanta fara pauza, oricum pentru mine nici pe departe nu a fost scopul acesta si am facut multe pauze. Am urcat intr-un timp de 1:50 h, si am coborat aproximativ in 20 minute🙂. Timpul de pedalat la urcare a fost de 1:26 h, ceea ce face o medie de 11.4 km/h. Coboarea a fost si mai spectaculoasa, am batut recordul de viteza de 67 sau nu mai stiu cat era cu 74 km/h. Viteza medie cu care am coborat e de 44 km/h si asta e sigur afectata de cele 3-4 pauze pe care le-am facut pentru poze si alte motive.

Drumul nu se afla in conditii deosebit de bune, dar nici nu te deranjeaza micile imperfectiuni, cele 3-4 tuneluri sunt luminate ceea ce a fost important pentru ca nu mi-am luat nimic de luminat. Per total am fost cu adevarat surprins de panta, sau mai bine zis de efectele ei atat la urcat cat si coborat. Singurul lucru care mi-as fi dorit sa fie altfel este faptul ca nu am vazut nici un biciclist tot traseul. Poate sunt prea multe trasee mai frumoase ca asta, sper sa fie asa…😀. Pe curand.

From Italia 2010 zi 6

10 comentarii »

  1. faine pozele … serios … imi plac … tine’o tot asa … take care … vezi poate pui si poza c mine😀 sanatate si virtute …

    Comentariu de egidiu — Aprilie 22, 2010 @ 8:21 pm

  2. Te apropii de munte ha ?😛 Dude, nice start. Interesant ca deja ai chestii mai grele decat ce ai facut pana acum.

    Ai mare grija cu coborarile, tentatia e mare sa-i dai blana si accidentarile serioase aici se pot intampla.

    Comentariu de Mihai Diac — Aprilie 22, 2010 @ 10:39 pm

  3. In sfarsit ai ajuns!

    Chiar ma gandeam daca vei mai pleca🙂

    Foarte fain e pe acolo?

    Spor la pedalari…

    Comentariu de felicia — Aprilie 23, 2010 @ 1:33 pm

  4. super misto pozele in care apare bicla

    Comentariu de sica — Aprilie 23, 2010 @ 8:20 pm

  5. Da, mișto.
    Foarte reușite si pozele. Cele cu gura de tunel sunt preferatele mele.
    Și alea cu bicla sunt reușite. M-a impresionat echilibrul fin între natural și antropic, pe care ai reușit să-l atingi.

    Comentariu de titus — Aprilie 23, 2010 @ 9:06 pm

  6. Baietii mei, poate va dau niste (dez)aprobari pe comentarii …

    Comentariu de pauldiac — Aprilie 24, 2010 @ 11:49 am

  7. „Ai mare grija cu coborarile, tentatia e mare sa-i dai blana si accidentarile serioase aici se pot intampla.”

    Pana aici ti-a fost. Nu mai bati tu recordul.

    Comentariu de titus — Aprilie 24, 2010 @ 12:30 pm

  8. Eu zic ca pot sa scot mai mult destul de usor, 74 era aproape fara sa pedalez.

    Comentariu de pauldiac — Aprilie 24, 2010 @ 1:18 pm

  9. Ba ce frumos, auzi cica sa-i dai blana :)))

    Comentariu de sica — Aprilie 24, 2010 @ 5:14 pm

  10. […] merano-2000 […]

    Pingback de Vacanta in aprilie « Blogul grupei 3B – NECENZURAT — Aprilie 27, 2010 @ 11:21 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

