Iaşi Outdoors

Aprilie 17, 2010

Cum sa nu incepi o tura mare

Filed under: Uncategorized — pauldiac @ 10:44 pm

Marea tura cu care vream sa incep anul acesta este in final o multime de trase in Italia, sper si Elvetia, pedaland pe cursiera prin Alpi. Merg singur, alti n-au putut veni e prea din scurt si prea devreme pentru asta, insa datoria altor planuri pe care le am pentru vara s-ar putea sa fie mai bine ca fac asta acum, singur. Bilet de avion am luat de mult timp, merg low-cost cu easyjet care imi asigura contracost loc special si pentru bicicleta. Prea mult timp pentru pregatiri nu a fost, avionul e doar pentru Bucuresti – Milano asa ca este incadrat intre trenuri.

Ieri am plecat din Iasi, mai in gluma mai in serios am aflat si de norul de cenusa generat de vulcanul din Islanda, probleme prea multe nu mi-am facut insa. Pe tren e bine, destul de greu insa cu bagajele, noroc ca m-au ajutat baietii pana la gara in Iasi. Prin Bucuresti e ok, gasesc rapid autobuzul pentru aeroport. Mai greu cu compostatul cardului, treaba care din neatentie ma costa o amenda platita pe loc de 50 RON, ca sa nu ma mai complic desi evident nu eram vinovat. Nu eram vinovat nici de eruptia vulcanului, dar cand ajung la Otopeni toate zborurile sunt anulate. Lume multa, suparata, obosita, personalul da tot felul de explicatii, nu stie nimeni nimic despre viitor, dar clar azi nu se pleaca decat in Atena si Istanbul. Stau 6 ore in aeroport, in final, sunt amanat pentru aceelasi zbor peste doua zile, adica luni. Pana atunci compania imi gaseste cazare la un hotel frumos langa aeroport, unde sunt acum.

Nu-mi pare inca atat de rau daca luni o sa se poata pleca, iar daca nu apar schimbari dimineata as face maine traseul Brasov – Ploiesti, prin pasul Bratocea. Aveam de la inceput planul sa scriu despre fiecare zi / traseu la finalul acestuia, avand cazare in locuri fixe, si asta e deja destul de interesant.

From Italia 2010
From Italia 2010
From Italia 2010
From Italia 2010
From Italia 2010
From Italia 2010
From Italia 2010

3 comentarii »

  1. Asta se intampla daca pleci fara aprobarile necesare. Pana acuma tura a fost mai mult de iasiindoors. Sper sa-ti mearga mai bine zilele urmatoare.

    Comentariu de Titus — Aprilie 17, 2010 @ 10:50 pm

  2. A fost outdoors intre cazare si aeroport. Acum se lanseaza o noua specie, sobolanul de aeroport, vezi in ultima poza mergeam la aeroport sa-mi iau un suc.
    Dar aprobari mi-ati dat peste aprobari..

    Comentariu de pauldiac — Aprilie 17, 2010 @ 11:26 pm

  3. […] cum-sa-nu-incepi-o-tura-mare […]

    Pingback de Vacanta in aprilie « Blogul grupei 3B – NECENZURAT — Aprilie 27, 2010 @ 11:21 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

