Iaşi Outdoors

Aprilie 5, 2010

Transalpina

M-a chinuit Lucian sa pun pe blog cateva ture mai vechi, adevarul e ca sunt ceva ture importante care nu au ajuns si aici si e pacat. Azi ceva timp, amintirile nu mai sunt cum erau asa ca o sa las doar textul trecut initial de pe alte bloguri si pozele.
Prima la rand e Transalpina, ati vazut poate postul cu Transfagaraseanul, eh Transalpina e singurul drum national ce ajunge la altitudine mai mare ca Trans-ul, doar ca nu e asfaltat complet. Se facea ca era in vara lui 2008:

Am ajuns prin Bacau, Vaslui, Botosani, Suceava, Piatra Neamt, Bicaz si altele.
Mai interesant insa a fost o tura mai recenta, unde am fost cu Lucian: pe Transalpina , cel mai inalt drum national din Romania. Am mers cu cortul in spate, destul de incomod, fara saci de dormit / izopren in cazul meu si am cam murit de frig noaptea cand afara a inghetat condensul de pe cort. Am mai murit si de sete o zi, cand nu aveam destula apa. Deci a fost fain. Drumul e destul de bun, din pacate eram pregatit pentru drum mai prost si mai ales mai lung in partea unde ajunge la intaltimi mari. Am ajuns parasind pentru o zi biclele si pe varful Parangu Mare, apoi la sfarsit si prin Targul Jiu. Traseul complet e Alba Iulia – Tirgu Jiu, via Obarsia Lotrului, cam 207 km in total, pe care i-am facut in 3 zile de pedalat si una de plimbat pe munte. Poze:

From Transalpina 2008
5 comentarii »

  1. Si bine face Luci ca te bate la cap. Chiar daca orice tura in care nu am fost eu este, mai mult sau mai putin, neinteresanta B-), e bine sa fie consemnate 😛

    Comentariu de Mihai Diac — Aprilie 9, 2010 @ 9:44 am

  2. O zona foarte frumoasa. Intentionez ca in concediul de anul acesta sa merg impreuna cu familia in aceasta zona.

    Comentariu de Lucia — Iunie 15, 2010 @ 7:49 am

  3. pe 21 iulie 2010 plec cu familia. transalpina e punctul de atins anul acesta

    Comentariu de dan constantinescu — Iulie 10, 2010 @ 8:22 pm

  4. Super, sa aveti vreme buna. Am auzit ca vor sa asfalteze tot drumul. Ar fi avantaje si dezavantaje, oricum poate ne anunti daca chiar au inceput ceva.

    Comentariu de pauldiac — Iulie 11, 2010 @ 6:04 am

  5. […] 5 ani de la prima parcurgere a pasului, schimbat mult acum (asfaltat, pacat ca nu am putut sa vad drumul complet); in cu totul alt stil fata de atunci […]

    Pingback de Transalpina 2013 | Iaşi Outdoors — Iunie 15, 2013 @ 9:23 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

