Iaşi Outdoors

Martie 7, 2010

Semimaraton Piatra Mare

Filed under: antrenament, concurs, iarna, munte, poze, soare, trekking — Etichete:, , , , , , , , , — pauldiac @ 12:16 pm

Dupa o perioada destul de lunga de inactivitate scriu despre o iesire ce a avut loc acum doua saptamani, de la care din pacate eu unul n-am mai facut nimic deosebit din latura asta. Planuri pe viitor sunt insa mai putine si, macar, mai marete.

Despre seminaratonul Piatra Mare am aflat prima oara de la Titus, cu destul de mult timp inainte, el vrea sa participe si m-am bagat si eu. Pe ultima suta de metrii a aparut si Mihai, care cu o zi inainte de plecare vrea sa ma corupa cu o tura in Retezat. Retezatul ar fi fost mai frumos dar e mai departe si nu dureaza cu siguranta doar cateva ore, asa ca a ramas sa mergem toti la semimaraton din lipsa de timp. Pentru 2-3 ore de concurs am petrecut vreo 8 * 2 ore pe autobuz, dus-intros.

A fost ceva nou pentru noi, pentru mine cel putin care nu mai participasem la nici un fel de competitie la munte si s-a meritat din plin. Evident nu aveam asteaptari prea mari iar rezultatele au fost pe masura asteptarilor. Am vazut cum e sa alergi 14 km pe munte, am alergat pe langa schiori, alti oameni pasionati de alergare, si sportivi de la diferite cluburi. Singurul lucru care m-a deranjat a fost incaltamintea combinata cu vremea, toti eram in adidasi de baschet si pe zapada asta nu punea probleme chiar asa mari insa pe unele protinuini de gheata care acopereau totusi buna parte din traseu era .. rau. Am plecat toti trei impreuna dar ne-am despartit rapid si concomitent; nu ne-am mai intalnit decat la finish: Mihai, eu, Titus. Pe urcare nu se alerga, dar am intrecut cativa oameni in zonele unde panta era abrupta. Sus, la cabana Piatra are am baut apa si m-am uitat putin in zare, era frumos si pentru ca nu mai fusesem acolo mi-a parut rau sa plec asa rapid. Pe vale am pierdut pozitiile castigate la urcat, si mai mult chiar. Cred ca daca aveam incaltaminte adecvata puteam sa-mi dau drumul mai in siguranta si rapid, oricum ramane asta de vazut pe viitor. La final fix m-am lupatat si cu un carcel la gamba dreapta, am ajuns insa cu bine si bucuros la finish. Acum iesit din padure era soare si cald, numai bine pentru putina odihna meritata.
Ce a mai fost frumos e ca am primit fluturasi pentru un eveniment similar ce va avea loc la Moieciu pe 1 mai, avand si sectiune pentru maraton intreg. Daca nu apar alte planuri sper sa ajung si acolo si chiar sa vad cum m-as descurca la un traseu asa lung.

Cam asta a fost, Mihai a plecat pe urma in Piatra Craiului iar noi fiind nevoitit sa ne intoarcem duminica in Iasi am plecat fix dupa concurs si am ajuns sambata seara.

Track-ul GPS inregistrat de mine (in sfarsit postez pe blog si un track gps, mai am de la cateva ture din Rodnei dar am uitat sa trec, sigur pe viitor vor mai fi)

Clasament

Si evident, cateva poze : ..

sedinta tehnica

noi la start

eu

Mihai

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

