Iaşi Outdoors

Decembrie 6, 2009

Suceava Campu Lung Radauti august 2009

Filed under: biciclete, munte, soare, vara — Etichete:, , , , , , , , — pauldiac @ 12:17 pm

Avand putin timp liber si nici un chef de treaba, m-am hotarat sa mai scriu de ture. In ultima vreme am facut cateva ture la munte de iarna, dar ce vreau sa povestesc acum e legat de excursii cu bicicleta, vara… sa ne amintim putin de vremuri mai calduroase.

Incep cu o tura scurta de o zi, la care am participat eu cu TVA si Dragos. Distanta cam de 185 km intre orasele Suceava – Vatra Dornei – Campu Lung – Radauti – Suceva, o zona de munte foarte frumoasa si un traseu pe care drumul este relativ bun. Un alt lucru convenabil au fost legaturile cu trenul, un personal dimineata pana in Suceava, un accelerat prins la timp seara. Iar avantajul general la turele de o zi, rucsacul foarte usor: o camera, o pompa, etc. Mancarea evident cumparata de pe traseu.

S-a desfasurat cam asa: In Suceava am plecat eu inainte, cu sperante mari ca voi ajunge in Radauti intr-un timp care era oricum SF sa prind un personal mai convenabil. In Vatra Dornei era clar deja ca nu se poate, fiind cu 5 km sub media pe care trebuia sa o am iar pasurile nici nu incepusera. Merg totusi singur in continuare pana in Campulung unde ii astept pe baieti cam o ora. Se si ratacisera putin, TVA isi pierduse vitezometrul. Stam putin si o luam spre Radauti.

Partea Capulung – Radauti e in mod special frumoasa, datorita celor doua pasuri, serioase ambele ( Trei Movile si Ciumarna, sau palma ).

Pe 3 Movile TVA se razbuna frumos, ajungand foarte rapid sus, cu 9 minute dupa mine fata de cele 40 care ii luasera in plus fata de Adrian cu cateva luni inainte. Intre pasuri se afla satu Vatra Modovitei, intr-o zona deosebita, pustie cumva. Eu ii tin de vorba pe Dragos pe plat, traficul fiind aproape 0, si il fac neatent astfel incat ajunge sa cada de pe sosea si implicit de pe bicla. La 30 km / h nu s-a intamplat nimic prea grav cu bicicleta, iar el a continuat drumul pentru o perioada, apoi din cauza unori dureri la sold s-a intors in Campulung unde a prins un tren. Cel mai important e ca nu a avut nimic grav.

Eu am ajuns pe Ciumarna cu 10 minute inaintea lui TVA, iar in pas sus am intalnit 2 nemti, un cuplu care faceau o excursie prin mai multe tari. Plecasera din Polonia si m-a mirat sa aflu ca facusera doar 600 km pana acolo aproximativ. Deci nu e chiar asa departe …
N-avem insa mult timp de stat si fugim rapid spre un tren, pe care incet-incet realizam ca il pierdem. TVA spre sfarsit mergea mai bine ca mine, ma alimentasem prost si eram cam obosit. Pierdem trenul, in schimb eram asigurati cu urmatorul pe care il asteptam doar, aproximativ, o ora. Nu avem probleme cu nasul (desi e accelerat), dormim rupti pe tren.

Pozele sunt doar pana in varful pasului 3 Movile, pe urma am ramas fara baterie. Nu noi, aparatul …

3 comentarii »

  1. Destul de bazat.

    Comentariu de Titus — Decembrie 6, 2009 @ 1:23 pm

  2. Bazat adrian ala.

    Comentariu de adrian — Decembrie 6, 2009 @ 7:58 pm

  3. Super fain. ;;)

    Comentariu de Peca — Decembrie 6, 2009 @ 10:03 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

