Iaşi Outdoors

August 26, 2009

Transfagarasean 2009 editia 1

Filed under: biciclete, munte, poze, soare, vara — Etichete:, , , , , , — pauldiac @ 10:09 pm

Editia 1 din 2009 pentru ca sper sa mai existe macar o editie anul acesta.

Revin dupa o absenta indelungata pe blog. Intre timp am batut multe drumuri, cu bicleta si nu numai dar sa trecem la subiect.

Transfagaraseanul l-am parcurs pentru prima oara dupa indelungate asteptati in august 2009, impreuna cu doi prieteni TVA si Narcis. Ideea era sa plecam din Iasi cu trenul pana in Brasov, sa ajungem acolo la 13:36 iar pana seara sa pedalam cei 100 km cati sunt aproximativ pana in Cartisoara, unde sa ne cazam, si asa am si facut. Fiind in plin sezon de catarare pe Trans (din pacate nu si cu bicicleta, noi nu am intalnit nici un ciclist), ci cu masina,toate pensiunile din Cartisoara erau pline dar dupa ce ne-am speriat putin am gasit cazare la un localnic unde pentru condiftii excelente am platit 30 lei pentru noapte de om.

Nici nu am stat mult, ce e drept pentru ca la 5 dinimeata ne-am trezit iar la 6 fara 5 resetam vitezometrele la iesirea din Cartisoara. Am pedalat separat la deal, pentru ca sa ne putem masura fortele. Eu pana sus am oprit cu 2-3 ocazii, m-au intrecut doua masini si cateva din sens opus, am intalnit o ursoaica cu pui langa un un tomberon din stanga drumului, care din fericire au fugit mai rapid chiar si ca mine. Timpul de pauza cumulat a fost de 10 minute iar timpul de pedalat doua ore si cateva secunde. Asi fi putut merge si ceva mai rapid dar nu cunosteam traseul prea bine si nu am vrut sa risc sa obosesc prea tare. Tva a ajuns sus surprinzator de rapid, dupa 20 minute aproximativ, deci in 2:30 total iar Narcis cam o ora dupa, ceea ce a prins bine pentru ca am reusit sa facem cateva poze frumoase coborand dupa el.

Dupa ce am mancat putin sus si am trecut de tunelul in care frontala mea amarata nu facea sa se vada decat linia alba de care speram sa nu ma departez, am coborat rapid pana in apropierea lacului Vidraru. De acolo ritmul s-a incetinit putin, pentru ca altitudinea crestea si scadea constant. Ajunsi insa la baraj, am facut cateva poze si am plecat mai departe. Pana in Curtea de Arges am ‘zburat’ rapid, si am prins curaj sa luam drumul cel mai lung spre Brasov unde aveam tren la 23:00, si nu spre Pitesti care era mult mai aproape. Dealurile dintre Curtea de Arges si Campulung ne-au incetinit insa destul de mult, si impreuna cu caldura ne-au obosit astfel in Campulung am gasit un maxi-taxi care a vrut sa ne duca cu biciclete cu tot pana in Pitesti, de unde am luat trenul Bucuresti – Pascani – Iasi. Am avut in continuare parte de aventuri cu nasii, pentru Bucuresti-Pitesti am platit cate 4 lei dar am avut loc special pentru bicle, a se vedea in poze. Pentru rapidul Bucuresti – Pascani nu am avut deloc loc si am blocat o usa de iesire din vagon, insa n-am platit nimic. Apoi pana in Pascani nu am platit nimic pentru bicle, insa ne-am mai cumparat bilete o data pentru ca TVA care avea biletele noastre a ramas in Pascani sa cumpere apa, pierzand trenul😀.

Cam asa s-a desfasurat prima mea ascensiune a Transfagaraseanului, care m-a surprins placut desi facusem deja multe pasuri frumoase din apropieri si credeam ca stiu la ce sa ma astept.

From Trans

8 comentarii »

  1. Cred ca bicicletele au facut excursia si mai palpitanta decat putea fi:)…
    Si eu imi doresc o bicicleta:D… Poate reusesc sa intru si eu in grupul vostru dupa ce-mi iau, ce zici?:P

    Comentariu de hajimemasho — August 26, 2009 @ 10:45 pm

  2. Sigur, planificam si ne intalnim la ture..

    Comentariu de Paul — August 27, 2009 @ 8:47 am

  3. sunteti super tari ce ture faceti, o sa incerc si eu sa ma antrenez si poate ma luati cu voi la o tura, macar de TVA sa reusesc sa ma tin

    Comentariu de adrian — August 27, 2009 @ 12:19 pm

  4. Very nice trip you had😀 faine pozele cu soseaua care se continua de pe o imagine pe alta…Turele lungi sunt cele mai frumoase

    Comentariu de Caty — August 27, 2009 @ 12:45 pm

  5. Amuzan ca treaba cu soseaua in continuare a iesit din pura intamplare, iar TVA e in ambele poze ;))

    Comentariu de pauldiac — August 27, 2009 @ 1:29 pm

  6. Nice trip guys! mijto poze😉 maybe I will join you someday >:D<

    Comentariu de Kodranu — August 27, 2009 @ 3:34 pm

  7. sunteti superi tari baieti … am facut si eu ciclism 5 ani dar m-am lasat si greseala mea ca m-am apucat de fumat😦 va invidiez … un sfat …nu incetati sa face-ti asta …e ceva superb si sa purtati casti …e foarte indicat …. eu am capul spart de la un accident in viteza🙂

    Comentariu de Nastasa Danut — Martie 1, 2010 @ 5:20 pm

  8. salut baieti foarte frumoasa tura bravo voua. vreau sa stiu si eu daca e ok drumul pt cursiera pt ca in vara bag si eu o tura pe transfagarasanu am vazut din poze ca erati cu cursiere dar vreau sa stiu dak e rentabil sa mio iau sa nu fac pene si alea alea😀 …dak nu sa merg vu mtb-u …..ma anuntati si voi va rog la shapul_rock id de mess. toate cele bune si ture lungi ssi frumoase sa aveti.

    Comentariu de Burger — Martie 29, 2010 @ 9:32 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

