Iaşi Outdoors

decembrie 18, 2009

Ce sa faci cand te dau bicicletele afara din casa

Filed under: biciclete — Etichete:, , , — pauldiac @ 2:50 pm

Probabil eu asi fi suferit mai putin, oricum ar fi fost, din lipsa de spatiu. Am camera mea, destul de mare, nu ma streseaza nimeni cum o umplu cu echipament si etc. Mai greu cu peretii care sunt din holul de la intrare pana in camera. Asa incape lejer bicicleta dar graba strica treaba si la graba tot se ajunge, macar din cand in cand.

Totusi am acum 3 biciclete, si aveam de ceva timp si o idee. Nu ma las pana n-o indeplinesc, asta mi-a luat ceva timp dar n-am reuntat. Vream sa pun cele doua cursiere suspendate de tavan. Si am reusit in cele din urma:

Acum a trecut ceva timp de la realizarea acestui “proiect” si sunt foarte multumit. Sunt multe avantaje: cu putina grija, pot sa ung lantul pe biciclete asa cum sunt ele suspendate, daca sunt ingrijite mi se pare ca aduc o contributie pozitiva la aspectul camerei.
Toata treaba m-a costat cam 20-30 lei, 8 lei parca era un surub (din cele care se pun si pentru a prinde o lustra), plus cativa bani la oamenii care s-au deranjat sa vina sa-mi dea gaurile. O chinga fixa la scaun, una prinsa printr-o carabiniera la partea cu ghidonul. E mai comod de pus asa intai scaunul apoi pentru cand pun ghidonul si carabiniera bicicleta e deja in mare parte suspendata.
Acum a ramas bicicleta de oras undeva langa dulap, special, pentru ca o iau si pun foarte des.

Un comentariu »

  1. Foarte tare ideea!

    Eu ma gandeam sa fac asa cu schiurile :)

    Comentariu prin felicia — martie 12, 2010 @ 10:11 am


Feed RSS pentru acest post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

The Shocking Blue Green Theme. Bloguieşte pe WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

